tabmenu

tab

Bayangkan Kalau Katak Ini Lepak dalam Bilik Kalian

KRAWLERS | 3:28 AM | Best Blogger Tips

Sapa tak benci katak kan?.Dahla bergerutu,tak smart pula tuh dan geli pulak nak pegang dia. Saya paling tak suka katak pisang,geli weh.Dahla air kencing dia boleh membutakan mata.Ada orang kata,kalau nak rawat mata yang terkena air kencing katak pisang tuh,kena titiskan air kencing sendiri dalam mata untuk neutralkan bisa tuh.Owh tak sanggup saya weh. Tapi cam ner kalau katak camni lepak-lepak dalam bilik kita dan buat cam istana dia je.Cuba kalian bayangkanla ye.Saya tak nak bayangkan k.Boleh wat kita jadi trauma dan fobia hehehe.Jom tengok katak apa yang saya kata sila bayangkan tuh..

 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  


Perghhh ni la saya suh bayangkan

Dah start tutup mata dah ni

Ambek ko..besar nak mampus,boleh buat bantal peluk lagi


Lau Suka Like Butang Comel

4 orang orang:

incik dracula™ said...

euuwww...
gli wooo....besar gle...

KRAWLERS said...

hahaha... goreng un sedap wo...

Shafiqah Rashid said...

katak neh mau buat eksperimen bio bru keliya .
heheh !

KRAWLERS said...

pergh..nak wat eksperiment un mikir. lut x lut pisau uw..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
WhAt LaLa Do?
Copyright@ segala keringat blog ini hak milik LALA