tabmenu

tab

Ikan Pelik dan Aneh Yang Mempunyai Gigi Manusia

KRAWLERS | 9:41 AM | Best Blogger Tips

Subhanallah. Maha Suci Allah. Tiada apa yang mustahil bagi Allah. Perlu diingat, ikan yang pelik dan aneh ini bukan lah dibuat-buat atau diedit oleh photoshop. Tetapi ini merupakan seekor ikan yang sangat luar biasa yang dijumpai oleh sekumpulan saintis tidak lama dahulu. Saintis pun tidak pasti jenis ikan ini dan dari keluarga mana. Kalau orang melayu, senang saje bagi depa nak namakan. Melayu kan kreatif. Panggil je ikan gigi. Takpun ikan gigi kuning. Tengok sahaja lah gigi ikan pelik lagi aneh ini, giginya sangat kuning. Lepas tu berlapis-lapis pulak tu kat dalam. Korang rasa ikan aneh dan pelik ni makan apa eh untuk hidup? Jeng jeng jeng…saja buat suspen. Apa-apa pun, perlu aku ingatkan yang kejadian ikan pelik dan aneh yang mempunyai gigi ini tidak la mustahil bagi Allah untuk menjadikannya. 70% lautan 30% daratan. Binatang kat darat pun kita tak abis jumpa, ni kan lautan yang penuh misteri? Betul tak?
Ikan Aneh Gigi

Ikan Aneh Gigi

Ikan Aneh Gigi


Lau Suka Like Butang Comel

0 orang orang:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
WhAt LaLa Do?
Copyright@ segala keringat blog ini hak milik LALA