tabmenu

tab

Gadis Rogol dan Kumpul Air Mani

KRAWLERS | 1:57 AM | Best Blogger Tips


Tiga perempuan Zimbabwe didakwa di mahkamah atas dakwaan serangan seksual @ merogol ke atas lelaki.

Bukan setakat rogol saja, perempuan tersebut juga mengumpul air mani lelaki yang dirogol. Aktiviti rogol dan kumpul semen itu dilakukan bukanlah sebab perempuan-perempuan tersebut tersangat ketandusan tetapi dipercayai menggunakan air maniyang dikumpul untuk ritual yang tidak diketahui.

Kes rogol lelaki ini dilaporkan pertama kalinya seawal dua tahun yang lalu di Zimbabwe.

Tentu anda hairan bagaimana lelaki boleh dipaksa rela kan ! Ha, ha.. perempuan-perempuan kaki seks tersebut selalunya mencari mangsa yang menumpang kereta dan akan menyembur ubat anestetik seterusnya memaksa lelaki tersebut untuk melakukan seks tanpa rela dengan ketiga-tiga perempuan tersebut. Ditegaskan sekali lagi, dengan ketiga-tiganya.

Dan setelah mereka memperolehi air mani yang dikumpul dari kondom tu, mereka akan meninggalkan lelaki yang dirogol itu tidak sedarkan diri dan berada dalam kesesalan & kesengalan.

Mangsa rogol mereka itu bukan setakat orang awam biasa, malah askar dan polis yang punya dua "pistol" tu pun pernah menjadi mangsa.

Perempuan-perempuan ini ditangkap setelah kereta mereka terlibat dalam satu kemalangan dan polis menjumpai 31 kondom yang telah digunakan di dalam bonet kereta. Perh..! banyak betul stok air mani.

Mengikut laporan, tiada pula kes rogol lelaki itu disebut terdapat kes pembunuhan. So at least lelaki yang dirogol tu tiadalah kerugian apa-apa kecuali air mani mereka saja.


Lau Suka Like Butang Comel

0 orang orang:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
WhAt LaLa Do?
Copyright@ segala keringat blog ini hak milik LALA